Najlepsze produkty w super cenach dla twojego kochanego pupila :)
-
Neuroshima Hex 3.0: Missisipi PORTAL
![Neuroshima Hex 3.0: Missisipi PORTAL Neuroshima Hex 3.0: Missisipi PORTAL](/images/kj839/145000-146000/Neuroshima-He-3-0-Missisipi-PORTAL_%5B145992%5D_480.jpg)
![Neuroshima Hex 3.0: Missisipi PORTAL Neuroshima Hex 3.0: Missisipi PORTAL](/images/kj839/145000-146000/Neuroshima-He-3-0-Missisipi-PORTAL_%5B145992%5D_480.jpg)
Symbol:
5902560380750
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 20,99 zł |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902560380750 |
Zostaw telefon |
Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny. Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny. Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci