Nie ma odwrotu to scenariusz 3-B kampanii Sieć snów, śledzący losy badaczy, którzy w ramach Pożeraczy snów pozostali by uporać się z koszmarami trawiącymi świat jawy. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.
Po wydarzeniach z Koszmaru tysiąca wcieleń w końcu udało wam się dotrzeć do Krain Snów, jednak nie są one tym czego się spodziewaliście. Nie witają was cudowne krajobrazy ani wspaniałe miasta, a tylko jałowa ciemność Podziemi. Być może Ci, którzy opowiadali w Arkham o Krainach Snów nigdy nie zapuścili się tak głęboko pod ziemię, a być może trafić do tego miejsca da się tylko przebijając zasłonę siłą. Tak czy siak, stoicie teraz w beznadziejnej samotności przed obliczem zupełnie nieznanego świata, a jedyna droga wyjścia wiedzie przezeń.
To nie jest samodzielny produkt. Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham: Gra karciana oraz rozszerzenie Pożeracze Snów.