-
Dylematy (druga edycja) REBEL
Symbol:
5902650610910
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 20.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902650610910 |
Zostaw telefon |
Bezkompromisowa imprezówka, w której ocenicie moralność innych graczy!
Jak dobrze znasz swoich znajomych?
Zły czarownik zamienia Cię w niedźwiedzia. Niedługo potem spotykasz w lesie swojego syna i musisz mu udowodnić, że jesteś inteligentną istotą.
Czy:
A) Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, aby udawać jego ulubionego superbohatera?
B) Podnosisz go do góry, stojąc na skale, i mruczysz Krąg życia z Króla Lwa?
Na czym to polega?
Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (A oraz B). Wybierzcie tego, kto rozpocznie zabawę.
W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego zachęcamy! - dyskutować nad możliwymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję. Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości.
Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale jej sekret polega na rozmowie - karty mają stanowić pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej poważne tematy.
UWAGA! Gra przeznaczona jest dla osób dorosłych!
Jak dobrze znasz swoich znajomych?
Zły czarownik zamienia Cię w niedźwiedzia. Niedługo potem spotykasz w lesie swojego syna i musisz mu udowodnić, że jesteś inteligentną istotą.
Czy:
A) Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, aby udawać jego ulubionego superbohatera?
B) Podnosisz go do góry, stojąc na skale, i mruczysz Krąg życia z Króla Lwa?
Na czym to polega?
Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (A oraz B). Wybierzcie tego, kto rozpocznie zabawę.
W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego zachęcamy! - dyskutować nad możliwymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję. Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości.
Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale jej sekret polega na rozmowie - karty mają stanowić pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej poważne tematy.
UWAGA! Gra przeznaczona jest dla osób dorosłych!
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci